راهکارها > اثربخشی پیامک
۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

 

 نرم افزار های مرتبط

 

پیامک آموت
تماس پرداز آموت

 

 

 

 
 

پیامک آموت، سامانه ای برای ارتباطی بهتر ...

در دهه اخیر فناوری های زیادی برای ارتباطات بیشتر و بهتر اختراع و عرضه شده است، اما یکی از فراگیر ترین آنها پیامک است. به لطف این فناوری و پیامک آموت طیف گسترده ای از فعالیت ها و اطلاع رسانی ها توسط این برنامه انجام می شود.

این اثر بخشی در ذهن مخاطب تاثیر شگرفی خواهد گذاشت و کارایی را بیش از پیش خواهد کرد؛ چنانکه ما به شما خواهیم گفت: 

با استفاده از قسمت جستجوی پیشرفته می توانید مشتریان خود را به دقت جستجو کنید و هدفمند ارسال کنید :

بعد از انتخاب از منوی جستجوی پیشرفته می بینید :

 

در این قسمت می توانید با انتخاب شروط مناسب، مخاطبان خود را به درستی انتخاب نمایید.

مثال : فروشگاه پوشاک الف برای ارسال تخفیف ویژه لباس آقایان در روز سالگرد ازدواج 20% تخفیف را برای آنها ارسال می کند.

 

مثال 2 : شرکت تهرانی برای مخاطبان تهرانی خود پیامک ارسال می کند.

به لطف ارتباط همزمان با خطوط اینترنتی و سیم کارت می توانید انتخاب کنید که پیامک های شما از چه روشی ارسال شوند.

 

 

 این به شما امکان می دهد تا پیام های خود را بهتر به مخاطب ارسال کنید. بعضا شرکت هایی وجود دارند که نیاز دارند بدون واسطه به مخاطبان خود پیامک ارسال کنند که در این صورت با مودم(سیم کارت) ارسال می کنند و یا بالعکس مخاطبانی دارند که خود را برای پیام های تبلیغاتی بسته اند و حتما باید پیامک به دست ایشان برسد ...

 

مخاطبان خود را با برچسب از یکدیگر جدا کنید :

 

 

یکی از مهمترین فواید پیامک در دسترس بودن آن است، برای همین می توان از آن برای بررسی اهمیت یک موضوع استفاده کرد.

 

مثال : شرکت بزرگ ج برای تبلیغات مختلف خود بدون استفاده از پیامک آموت با مشکل عدم اطلاع از بازدهی روبروست. اما بعد از تهیه آن می تواند با نسبت دادن کد آگهی به شماره پیامک بسنجد که کدام یک از آگهی های آنها با استقبال روبرو شده است.

 

مثال 2 : فروشگاه کالای لوکسی برای چیدمان ویترین خود فضای کوچکی دارد، اما بدون پیامک آموت نمی داند که کدامیک از کالاهای پشت ویترین عابران را جذب می کند و چه ویژگی هایی  دارند. اما به لطف این نرم افزار می تواند خیلی سریع متوجه شود که کدام کالا را از ویترین حذف و جایگزین کند.

 

پیامک های در یافتی را پیگیری و اولویت بندی کنید:

 

 

 جعبه دریافت شامل تمام پیامک هایی است که مخاطبان برای ما ارسال کرده اند. پاسخگویی و کنترل این همه پیامک رسیده کار سخت و زمان بری است. برای همین منظور در جعبه دریافت ابزارهای گوناگونی برای این هدف طراحی شده اند.

 

مثال : شرکت الف بدون پیامک آموت برای اینکه بداند هر پیامک متعلق به کدام واحد است لازم است همه آنها را بخواند تا به این امور رسیدگی کند، اما با داشتن پیامک آموت می توانید نقش های خودکار تعریف کرده و این پیامک ها را تفکیک کند.

 

مثال 2 : مشتریان درخواست خرید خود را پیامک می کنند و شما می بایست به آنها پاسخ دهید و کارهای ایشان را پیگیری کنید، اما بدون پیامک آموت باید آنها را بصورت دستی ثبت و پیگیری نمایید. اما با پیامک آموت می توانید آنها را پرچم زده و به نوبت به امور آنها رسیدگی کنید.

 

سابقه پیامهای دریافتی و ارسالی آنها را مورد مطالعه قرار دهید.

 

 

کلیه اطلاعات مشتریان و مخاطبان شما در دفترچه تلفن ثبت می شود. اما تاکنون راهی داشته اید تا همه سوابق ارسالی و دریافتی آنها را به صورت متمرکز ببینید؟

 

مثال : روابط عمومی شرکت الف برای رسیدگی به شکایات یک شماره بدون نرم افزار پیامک آموت می بایست جستجوهای مختلفی برای سابقه پیامک های دریافتی این مخاطب بعمل می آورده است. اما بعد با پیامک آموت به راحتی با مراجعه به اطلاعات تماس در قسمت های دریافتی و ارسالی سوابق کلیه پیامک ها وجود دارند.

 

مثال 2 : فروشگاه جوراب ب از مشتریان خود خواسته است تا شماره فاکتور خود به همراه مبلغ را برای شما به پیامک این فروشگاه ارسال کنند تا از تخفیف ویژه برخودار شوند. این فروشنده با مراجعه به سوابق پیامک های دریافتی این مشتری می تواند تشخیص دهد که چه مقدار خرید صورت گرفته است و درصد تخفیف را لحاظ نماید.

 

به لطف SDK  و رابط مارشال پیامک آموت ، بسیاری از امکانات نرم افزار های دیگر هم به برنامه ضافه می شود. 

 

 
   

 

 
آژانس مسافرتی احمد زاده