۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر
 
دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش

تاریخ ایجاد   شنبه 12 بهمن 1392  تعدادمشاهده  3180 بازگشت

 داده پردازی آموت موفق به دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش شد.

 

این تندیس که در طی مراسم بزرگداشتی در محل بین المللی همایش های صدا و سیما با حضور مدیران دولتی و نمایندگان مجلس برگزار گردید از برترین های مشتری مداری و خدمات پس از فروش کشور تجلیل شد و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 تندیس رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش آموت

جناب آقای موحد مدیریت خدمات مشتریان در این همایش گفتند: این تندیس برای ما بسیار پر معناست و نشان می دهد ما در توجه بر جلب رضایت مشتری و خدمات رسانی کوشا هستیم و وفادارانه به آن عمل خواهیم کرد.

بی شک کسب این موفقیت  را  مرهون همراهی شما مشتریان گرامی هستیم و امیدواریم در سایه حمایت های شما عزیزان شاهد رشد و پیشرفت  روز افزون کشور عزیزمان باشیم . 

 

گفتنی است که این جایزه ملی بر اساس شاخص اثر بخشی رضایت مشتری بر طبق استاندارهای بین المللی به سازمان هایی تعلق می گیرد که که در مقایسه با سال های گذشته روند رو به رشدی داشته اند.

 



 
آژانس مسافرتی احمد زاده