تماس با ما > رسیدگی به شکایات
۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن
 
 
   
 

رسیدگی به شکایات :

 

مشتری و مخاطب گرامی ، جهت پیگیری هر گونه مشکلی می توانید به یکی از روش های زیر پیشنهادات و انتقادات و شکایات خود را با خدمت گزاران خود در داده پردازی آموت مطرح نمایید . همکاران ما موظف هستند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده را به صورت دقیق پیگیری و نتیجه آن را به شما پاسخ دهند.

 

 

          - ثبت در فرم پیشنهادات و انتقادات و شکایات

 

          - ارسال فکس به شماره 7642517 - 0511

 

          - ارسال پیام کوتاه به شماره 100026668

 

          - مراجعه حضوری به آدرس دفتر مرکزی                                    

 

          - ارسال ایمیل به آدرس                                     

 

 

 
   


 
آژانس مسافرتی احمد زاده